Отказ/Замяна
Случвало ли ви се е, да правите необмислени и прибързани покупки, за които после съжалявате, че сте ги закупили? Ние от BAGSO.BG се стараем, вие да се чувствате спокойни и удволетворени от пазаруването в нашият онлайн магазин. Затова ви предлагаме цели 100 дни право на отказ или замяна на закупен от нас продукт!
- Какво трябва да направите?
- Попълнете нашият опростен онлайн формуяр, който се намира по-долу
- Какви са условията?
- Закупеният продукт да не е носен или използван, а само пробван в домашни условия и да е изряден търговски вид (без никакви наранявания, странични миризми, петна и т.н.)
- Оригиналната опаковка, с която сте получили продукта, трябва да бъде също в изряден търговски вид и връната обратно
- Трябва да върнете обратно всички брошури, етикети и документи, с които е получен, без да са намачкани/накъсани
- Касовият бон, издаден от куриерската фирма, трябва да бъде наличен (ако е изгубен/изхвърлен и не можете да го предоставите, ние не можем да ви възстановим сумата заплатена за продукта (наредба НАП))
- Куриерските услуги за отказ/замяна са за ваша сметка
- Пратката да е изпратена с опция за преглед
- Всички суми се възстановяват само и единствено по банков път, в срок от 14 дни от датата на получаване на пратката
- Продукта да е опакован добре, за да не бъде повреден по време на транспорт
- Как и къде се уточнява връщането и останалите подробности?
- След като попълните формуляра по-долу, ние ще ви отговорим изчерпателно на посоченият от вас имейл.
- Ако има разлика в цените, ще бъде възстановена по банков път или приспадната от цената за доставка
Рекламация
Получили сте дефектна стока? Не се притеснявайте! Веднага ви изпращаме нова напълно БЕЗПЛАТНО, както и връщането на дефектната стока ще бъде за наша сметка!
- Какво трябва да направите?
- Попълнете нашият опростен онлайн формуяр, който се намира по-долу
- Какви са условията?
- Просто да върнете дефектният продукт обратно към нас!
- Да заявите рекламацията до 5 дни след получаването на дефектната стока. (заявката, пусната през формуляра по-долу)
3.Кога нямате право на рекламация?
- естествено износване на продукта;
- механична повреда;
- грешен подбор на размер / цвят;
- след самостоятелно нанесени поправки;
- липса или неправилна поддръжка;
- външни фактори - нaпр. деформации и разлепване възникнали при сушене на продуктите до печки и радиатори;
- механично пране на продуктите;
- промени в структурата/цвета на кожата, зависещи от естеството ѝ;
- обезцветяване/изпускане на боя от чанта с хастар, боядисан с естествени оцветители.
Други
- Поправка / ремонт на продукти не се предлага!
!При възстановяване на сума, се удържа такса от 1,20 лв. с ДДС, за банковата транзакция
*100 дни право на отказ важи за поръчки направени след 20.11.2021 г.