Количка

0 артикула

Замяна на продукт

Замяна за друг размер или за друг продукт


В случай, че желае да замени размера на поръчана и получена стока или желае друг продукт, клиентът има възможност да замени закупената стока в срок до 14 дни от получаването ѝ. Потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Върнатата стока трябва да е с етикети, в добър търговски вид, да не е носена, прана, гладена, скъсана, да е чиста, без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим). Към пратката трябва да бъдат приложени: стокова разписка и формуляр за връщане, рекламации, и замяна. В случай на връщане и замяна на поръчката, куриерските услуги са за сметка на клиента.
Клиентът има право да замени закупена стока с избран продукт/и от магазина, като във формуляра трябва да отбележи желания от него продукт/и. Когато клиент иска да замени стока с друга, по-скъпа от тази, която връща, BAGSO.BG приспада първоначално заплатената от клиента сума за продукт/и и информира клиента за размера на крайното доплащане.


В случаи, на отказ или замяна куриерските услуги са за ваша сметка (подател). Пратки изпратени с неплатена куриерска услуга, сумата се приспада от дължимата сума за възстановяване!


МОЛЯ, НЕ ПРАВЕТЕ НОВА ПОРЪЧКА ПРЕЗ САЙТА!


Всички въпроси, свързани със замяната и стойностите на продуктите, могат да бъдат доуточнени чрез имейл или на телефон: +359 888 28 23 80


Ако не бъдат спазени описаните условия, замяната няма да може да бъде извършена!

 

Отказ от поръчка


Клиентите на онлайн магазин BAGSO.BG могат в 14-дневен срок от датата на получаване да върнат закупена стока. Потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Върнатата стока трябва да е с ненарушен търговски вид, неизползвана (стоката не е носена, прана, гладена, скъсана), чиста, без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим) и с етикети. Към пратката трябва да бъдат приложени: стокова разписка и формуляр за връщане, рекламации и замяна. Стойността на върнатата стока се възстановява по реда на разпоредбите на чл.54 и следващите от ЗЗП, моля оставяйте коректен айбан за по-бързо обслужване.  В случай на отказ от поръчката, куриерските услуги са за сметка на клиента. 


ВАЖНО! При възстановяване на сума се удържа такса за банковата транзакция - 1.20 лв.


В случаи, на отказ или замяна куриерските услуги са за ваша сметка (подател). Пратки изпратени с неплатена куриерска услуга, сумата се приспада от дължимата сума за възстановяване!

 

Рекламации

Рекламации могат да бъдат предявени в случай на: констатирани производствени дефекти на стоката, изпратена грешна стока, различна от поръчаната. Рекламации за повредена по време на транспорта стока, се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случаите на рекламация Продавачът поема за негова сметка стойността на куриерските услуги, от което следва да се свържете с наш оператор за уточняване начина на връщане. Рекламации се приемат по реда, описан в чл.122 и следващите от ЗЗП.

 

  • Не се приемат обратни пратки с наложен платеж или без опция за преглед и тест.
  • Връщане на място на пратки, лично от клиенти, на посочения адрес не се приемат. Приемаме пратки само и единствено изпратени с куриер. 
  • След приемане на върната стока ще получите информиращ имейл, че сме получили пратката и ще върнем дължимите суми при оставен коректен айбан в срок от 14 дни по реда описан в чл.54 и следващите от ЗЗП.
  • Пратки с върната стока, които поради неподходяща опаковка са били повредени при транспортирането, ще бъдат връщани на клиента за негова сметка. Старателно опаковайте пратките, за да осигурите запазването на стоката по време на транспорта.

Най-продавани