Често задавани въпроси
Ако сте написали имейл, когато сте правили поръчката, ние ще Ви изпратим в рамките на работния ден товарителницата и линк, чрез който може да проследите поръчката си.
Ако нямате въведен имейл, очаквайте известие от куриерската фирма на посоченият телефонен номер.
Ние държим на доверието и честността. Може да видите всички отзиви, които оставят нашите клиенти ТУК
Може да заплатите по два начина:
1. Наложен платеж (плащане при получаване) - Ако изберете Спиди, се доплаща 0,60 ст. за услугата.
На куриера можете да платите в брой или с карта.
2. Плащане с карта сега (онлайн) - плащате с карта при завъшрване на поръчката в нашият сайт.
Получавате 1 лв. отстъпка веднага.
3. На изплащане с NEWPAY
Пълна информация за такси и срокове може да откирете ТУК
Да имате цели 30 дни, в които можете да го направите.
За повече информация вижте ТУК.
Промени могат да се правят преди поръчката да е изпратена, ако сте получили имейл, че е изпратена, можем единствено да сменим на офиса на куриера или вашият адрес.
За пормяна моля свържете се с нас на телефон +359 52 870 022 или чрез контактната форма.
Нашите продукти се предлагат само онлайн, като се изпращат винаги с опция за преглед преди получаване. Ако продукта не ви хареса и желаете да го върнете, вие плащате куриерската услуга само в обратната посока.
Да, изпращаме поръчките си с опция за преглед. Ако продукта не Ви хареса, вие дължите само една куриерска услуга.
Моля прочетете раздел "Рекламации" от страницата ТУК
Всеки продукт има детайлно описание, в него са описани - разпределение, джобове и размери.
Ако имате регистрация, ще можете да получавате нашите специални предложения и отстъпки както и да следите направените от вас поръчки.