💛 ЧЕРЕН ПЕТЪК ДО -70% 💛
🚩 Количествата се изчерпват бързо! 🚩
Назад до Началната страница

Често задавани въпроси

1. Мога ли да проследя моята пратка?

Ако сте написали имейл, когато сте правили поръчката, ние ще Ви изпратим в рамките на работния ден товарителницата и линк, чрез който може да проследите поръчката си. 

Ако нямате въведен имейл, очаквайте известие от куриерската фирма на посоченият телефонен номер. 

2. Къде мога да прочета отзиви от други клиенти?

Ние държим на доверието и честността. Може да видите всички отзиви, които оставят нашите клиенти ТУК 

3. Какви са опциите за плащане?

Може да заплатите по два начина:

1. Наложен платеж (плащане при получаване) - Ако изберете Спиди, се доплаща 0,60 ст. за услугата.

На куриера можете да платите в брой или с карта.

 

2. Плащане с карта сега (онлайн) - плащате с карта при завъшрване на поръчката в нашият сайт. 

Получавате 1 лв. отстъпка веднага. 

 

3. На изплащане с NEWPAY 

 

4. Какви са сроковете и таксите за доставка?

Пълна информация за такси и срокове може да откирете ТУК

5. Мога ли да заменя/върна вече направена покупка?

Да имате цели 30 дни, в които можете да го направите. 

За повече информация вижте ТУК.

6. Може ли да променя или отменя вече направена поръчка?

Промени могат да се правят преди поръчката да е изпратена, ако сте получили имейл, че е изпратена, можем единствено да сменим на офиса на куриера или вашият адрес.

За пормяна моля свържете се с нас на телефон +359 52 870 022 или чрез контактната форма.

 

7. Имате ли физически магазин или само онлайн продажби?

Нашите продукти се предлагат само онлайн, като се изпращат винаги с опция за преглед преди получаване. Ако продукта не ви хареса и желаете да го върнете, вие плащате куриерската услуга само в обратната посока. 

8. Мога ли да видя покупката си преди да платя?

Да, изпращаме поръчките си с опция за преглед. Ако продукта не Ви хареса, вие дължите само една куриерска услуга. 

9. Какво правя, ако получа повреден продукт?

Моля прочетете раздел "Рекламации" от страницата ТУК

10. Как мога да разбера точния размер на чантата или аксесоара?

Всеки продукт има детайлно описание, в него са описани - разпределение, джобове и размери. 

11. Защо да се регистрирам?

Ако имате регистрация, ще можете да получавате нашите специални предложения и отстъпки както и да следите направените от вас поръчки.

loading...