Назад до Началната страница

Връщане и замяна

Случвало ли ви се е, да правите необмислени и прибързани покупки, за които после съжалявате, че сте ги закупили? Ние от BAGSO.BG се стараем, вие да се чувствате спокойни и удволетворени от пазаруването в нашият онлайн магазин. Затова ви предлагаме цели 30 дни право на отказ на закупен от нас продукт!

  1. Ново! Опростен начин за връщане: Моля изпратете имейл на support@bagso.bg съдържащ следните данни:
  • Номер на поръчка 
  • Име и Фамилия
  • Телефон за контакт
  • Причина за връщане
  • IBAN
  • Продуктите, които връщате
  • Какво желаете? - Замяна или възстановяване на сумата.

Моля при дефекти прикачете снимка на дефекта и опишете детайлно!

 

  • Какви са условията?
    Закупеният продукт да не е носен или използван, а само пробван в домашни условия и да е изряден търговски вид (без никакви наранявания, странични миризми, петна и т.н.)
    Оригиналната опаковка, с която сте получили продукта, трябва да бъде също в изряден търговски вид и връната обратно
    Трябва да върнете обратно всички брошури, етикети и документи, с които е получен, без да са намачкани/накъсани
    Куриерските услуги за отказ са за ваша сметка
    Пратката да е изпратена с опция за преглед
    Всички суми се възстановяват само и единствено по банков път, в срок от 14 дни от датата на получаване на пратката
    Продукта да е опакован добре, за да не бъде повреден по време на транспорт
    продукта да не е замянян друг път

 

  • Как и къде се уточнява връщането и останалите подробности?
    След като изпратите нужните данни на имейл support@bagso.bg, ние ще ви отговорим изчерпателно на посоченият от вас имейл.
    Ако има разлика в цените, ще бъде възстановена по банков път или приспадната от цената за доставк


ВАЖНО! Продукти не могат да бъдат заменяни повече от веднъж! Ако продукт вече е заменян, сумата за него не може да бъде възстановена ако са минали повече от 14 дни от получаването на първата пратка!

 

  • Кога ще получа парите си обратно?
    Сумите се възстановяват в рамките на 14 дни след получаването на пратката от наша страна. 
  • В случай, че Поръчката е била заплатена с карта, през Виртуалния ПОС терминал на Уебсайта, сумата ще бъде възстановена по картата, от която е направено плащането.

 

Рекламация

Получили сте дефектна стока? Не се притеснявайте! Веднага ви изпращаме нова напълно БЕЗПЛАТНО, както и връщането на дефектната стока ще бъде за наша сметка!

  • Какво трябва да направите?
    Моля изпратете имейл на support@bagso.bg съдържащ следните данни:
    Номер на поръчка 
    Име и Фамилия
  • Телефон за контакт
    Причина за връщане
    IBAN
    Продуктите, които връщате
    Моля при дефекти прикачете снимка на дефекта и опишете детайлно!

Какви са условията?
Просто да върнете дефектният продукт обратно към нас!
Да заявите рекламацията до 14 дни след получаването на дефектната стока. (заявката, пусната през формуляра по-долу)

 

  • Кога нямате право на рекламация?

- естествено износване на продукта;
- механична повреда;
- грешен подбор на размер / цвят;
- след самостоятелно нанесени поправки;
- липса или неправилна поддръжка;
- външни фактори - нaпр. деформации и разлепване възникнали при сушене на продуктите до печки и радиатори;
- механично пране на продуктите;
- промени в структурата/цвета на кожата, зависещи от естеството ѝ;
- обезцветяване/изпускане на боя от чанта с хастар, боядисан с естествени оцветители.

 

  • Кога ще получа парите си обратно?
    Сумите се възстановяват в рамките на 14 дни след получаването на пратката от наша страна. 
  • В случай, че Поръчката е била заплатена с карта, през Виртуалния ПОС терминал на Уебсайта, сумата ще бъде възстановена по картата, от която е направено плащането.

 

Други

Поправка / ремонт на продукти не се предлага!

loading...