Назад до Началната страница

Връщане и замяна

*ВАЖНО! Поради промяна в условията на връщане, всички поръчки направени , преди 22.07.2022, за които се изисква попълване на онлайн формуляр,  е  необходимо е да принтирате или препишете полетата от този ЛИНК

Онлайн формуляра отпада и не се изисква!

Отказ/Замяна

Случвало ли ви се е, да правите необмислени и прибързани покупки, за които после съжалявате, че сте ги закупили? Ние от BAGSO.BG се стараем, вие да се чувствате спокойни и удволетворени от пазаруването в нашият онлайн магазин. Затова ви предлагаме цели 100 дни право на отказ или замяна на закупен от нас продукт!

  • Какво трябва да направите?
    Попълнете нашият опростен формуляр, който сте получили заедно с пратката. Ако вече сте го загубили, може да го изтеглите от следния ЛИНК

 

  • Какви са условията?
    Закупеният продукт да не е носен или използван, а само пробван в домашни условия и да е изряден търговски вид (без никакви наранявания, странични миризми, петна и т.н.)
    Оригиналната опаковка, с която сте получили продукта, трябва да бъде също в изряден търговски вид и връната обратно
    Трябва да върнете обратно всички брошури, етикети и документи, с които е получен, без да са намачкани/накъсани
    Касовият бон, издаден от куриерската фирма, трябва да бъде наличен (ако е изгубен/изхвърлен и не можете да го предоставите, ние не можем да ви възстановим сумата заплатена за продукта (наредба НАП))
    Куриерските услуги за отказ/замяна са за ваша сметка
    Пратката да е изпратена с опция за преглед
    Всички суми се възстановяват само и единствено по банков път, в срок от 14 дни от датата на получаване на пратката
    Продукта да е опакован добре, за да не бъде повреден по време на транспорт
    продукта да не е замянян друг път

 

  • Как и къде се уточнява връщането и останалите подробности?
    След като попълните формуляра по-долу, ние ще ви отговорим изчерпателно на посоченият от вас имейл.
    Ако има разлика в цените, ще бъде възстановена по банков път или приспадната от цената за доставк


ВАЖНО! Продукти не могат да бъдат заменяни повече от веднъж! Ако продукт вече е заменян, сумата за него не може да бъде възстановена ако са минали повече от 14 дни от получаването на първата пратка!

 

Рекламация

Получили сте дефектна стока? Не се притеснявайте! Веднага ви изпращаме нова напълно БЕЗПЛАТНО, както и връщането на дефектната стока ще бъде за наша сметка!

  • Какво трябва да направите?
    Попълнете нашият опростен формуляр, който сте получили заедно с пратката. Ако вече сте го загубили, може да го изтеглите от следния линк: ЛИНК
    Какви са условията?
    Просто да върнете дефектният продукт обратно към нас!
    Да заявите рекламацията до 5 дни след получаването на дефектната стока. (заявката, пусната през формуляра по-долу)

 

  • Кога нямате право на рекламация?

- естествено износване на продукта;
- механична повреда;
- грешен подбор на размер / цвят;
- след самостоятелно нанесени поправки;
- липса или неправилна поддръжка;
- външни фактори - нaпр. деформации и разлепване възникнали при сушене на продуктите до печки и радиатори;
- механично пране на продуктите;
- промени в структурата/цвета на кожата, зависещи от естеството ѝ;
- обезцветяване/изпускане на боя от чанта с хастар, боядисан с естествени оцветители.

Други

Поправка / ремонт на продукти не се предлага!


!При възстановяване на сума, се удържа такса от 1,20 лв. с ДДС, за банковата транзакция

*100 дни право на отказ важи за поръчки направени след 20.11.2021 г.

loading...